GEZE INSIGHTS

Mega trendlere odaklanma: Dijital dönüşüm dönemlerinde GEZE

Tomislav Jagar, GEZE yönetim kurulu üyesidir ve satış alanından sorumludur. Bu görüşmede, GEZE’nin geleneksel bir şirket olarak dijital çağın zorluklarıyla nasıl başa çıktığını açıklıyor.

BAU İnşaat ticaret fuarı ziyaretçileri şirketin toplumsal imajında bir değişiklik olduğunu görebilir ve hissedebilir. Somut olarak GEZE markasının yön değiştirmesini nasıl tanımlarsınız?

Evet, bu doğru. Münih’teki önde gelen BAU mimari ticaret fuarında değişikliği net bir şekilde görebilirsiniz. Kendimizi canlı, modern ve açık olarak ve tamamen değer önerimiz doğrultusunda tanıtıyoruz: Yaşanabilir binalar sağlamaya kendimizi adadık. Ayrıca, temasta bulunabileceğiniz bir markayız ve ticaret fuarı gerçek anlamda herkes için bir temas noktasıdır. Bizim için bu durum ortaklık anlamına da gelir. Özel veya profesyonel olarak, müşteri, ortak veya potansiyel müşteri olsun veya olmasın tüm ziyaretçilerle eşit şartlarda etkileşime geçeriz. Herkes ürünlerimize dokunabilir, kaliteyi deneyimleyebilir ve elbette, sorular sorabilir.

Yani bu GEZE için ürünlerin ön planda olduğu anlamına mı geliyor?

Kesinlikle, evet. Ustalık ve kalite konusunda güçlü temellere sahip bir şirketiz. Ancak aynı zamanda, karmaşık ve dinamik bir ortamda faaliyet gösteren uluslararası bir şirket haline geldik. 150 yıllık tarihimiz boyunca faaliyet gösterdiğimiz dönemlere ayak uydurma ve değişme konusundaki yetkinliğimizi de defalarca kanıtladık. Müşterilerimizin ve ortaklarımızın çok farklı ihtiyaçlarına ve isteklerine esnek bir şekilde yanıt verebiliyoruz. Bu durum, dinleme ve anlama ile başlıyor. Bireysel ürünlerin yanı sıra özelleştirilmiş paketler ve çözümler de sağlıyoruz.

150 yıllık tarihimiz boyunca, müşterilerimizin çok farklı ihtiyaçlarına esnek bir şekilde yanıt verme ve değişme konusundaki yetkinliğimizi defalarca kanıtladık.

Tomislav Jagar, GEZE Yönetici Müdürü

GEZE Yönetici Müdürü Tomislav Jagar © Katrin Fiedler / GEZE GmbH

Bu durum satış stratejiniz için ne anlama geliyor?

Misyonumuz, yaşam süreleri boyunca binalara destek sağlamaktır. Bu destek yalnızca müşterilere ürünler tedarik etmeyi değil ihtiyaç duydukları tavsiye ve desteği sağlamayı da içermektedir. Her zaman esnek ve güvenilir hizmetler sunmak için çabalıyoruz. Kendimizi, özel projeler için ağ oluşturmanın değerini gerçekten anlayan, kapsamlı ve entegre bir çözüm sağlayıcısı olarak değerlendiriyoruz.

Ağ oluşturmadan bahsetmişken sektörünüz için dijitalleşmenin önemi nedir?

Bizim için dijitalleşme bir tutumdur. Yalnızca teknoloji ve araçlardan ibaret değildir. Bilhassa iletişimi ve dijital iş birliği biçimlerini içerir. Teknoloji yeni ihtiyaçları takip eder, tersi bir durum geçerli değildir. Aynı zamanda, dijital dünyayı çok yakından izliyoruz. Ürünlerimizin nasıl bir rol oynayabileceğini düşünüyoruz ve gelecek için heyecan verici fikirler geliştiriyoruz. Fakat dijitalleşmeyi tek başına bir amaç olarak görmüyoruz; müşterilerimize ve kullanıcılarımıza da fayda sağlamalıdır. Ayrıca, dijitalleşmenin veri güvenliği ve veri koruması gibi hassas yönlerini de göz ardı edemeyiz.

Dijitalleşme düşünme ile başlar. Yalnızca teknoloji ve araçlardan ibaret değildir. Bilhassa iletişimi ve yeni iş birliği biçimlerini içerir.

Tomislav Jagar, GEZE Yönetici Müdürü

Yani inşaat ve binalar için oldukça bütüncül bir yaklaşıma mı sahipsiniz?

Evet, çünkü dünyanın dört bir yanındayız. Ve dünyaya gözlerimiz açık olarak yaklaşıyoruz. Uzun yılların getirdiği uzmanlığa dayanarak, müşterilerimizin yararına olacak şekilde mega trendlere yanıt vermeyi amaçlıyoruz. Sürdürülebilirlik, kentleşme, akıllı binalar... Bunlar bizim için boş ifadeler değildir. Çözümlerimizle bu zorluklar için somut yanıtlar vermeyi amaçlıyoruz. Sonuç olarak nihai hedefimiz, sorumlu ve yaşanabilir yapıları mümkün kılmaktır.